1. اسفندیاری، ابوالفضل؛ تاج پوری، قربان؛ پاکزاد، علیرضا (1389). بررسی عوامل موثر بر تولید صادراتی فرش دستباف ترکمن. فصلنامه گلجام. شماره 17، 71-84.
2. انصارینیا، حمید (1378). مشکلات مدیریتی و تولید فرش دستباف ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد، مرکز آموزش مدیریت دولتی خراسان.
3. ایرانی کرمانی، فاطمه؛ حری، حمید رضا؛ صادقی، زین العابدین (1388). بررسی مشکلات مصرف، تولید و صادرات فرش دستباف استان کرمان رهیافت تحلیل سلسله مراتبی (AHP). مجله توسعه و سرمایه، سال دوم، شماره 4، 95-115.
4. آذر، عادل؛ خسروانی، فرزانه؛ جلالی، رضا (1392). تحقیق در عملیات نرم، رویکردهای ساختاردهی مسئله. انتشارات سازمان مدریت صنعتی، تهران.
5. بصام، سید جلال الدین (1389). تحریم فرش ایران، تهدید یا فرصت؟ فصلنامه گلجام، شماره 17، 5-9.
6. پاکزاد، احمد؛ فرجی، عارف (1392). شناسایی و اولویتبندی بازارهای هدف صادرات فرشهای دستباف ایران، فصلنامه پژوهش هنر، سال اول، شماره 2، صص 69-74.
7. جلالی گرگانی، محمد تقی؛ مهرانی، هرمز (1392). بررسی رابطه روش های بازاریابی رابطه من و رفتار خرید مجدد در فروشگاههای زنجیره ای خرده فروشی گرگان. فصلنامه مدیریت (پژوهشگر). سال دهم، شماره 30، 57-72.
8. چاوش باشی، فرزانه (1392). بررسی جایگاه فرش در اقتصاد ملی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید ملی، فصلنامه پژوهش هنر، سال اول، شماره 2، صص 53-60.
9. حسن زاده، مهرداد، فیض اللهی، مجتبی (1395). بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات فرش دستباف در دوران اقتصاد مقاومتی با نگاهی به بازاریابی اسلامی، پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری، شماره هفتم، صص21-36.
10. حسینی، میرعبدالله؛ زورار، پرمه (1383). ساختار بازار جهانی فرش دستباف و بازارهای هدف صادراتی ایران، پژوهشنامه بازرگانی، شماره 30، 83-114.
11. حق شناس کاشانی، فریده؛ سعیدی، نیما (1390). رتبه بندی عوامل موثر بر رقابتپذیری صنعت فرش کشور با روش تاپسیس فازی، مجله تحقیقات بازاریابی نوین، شال اول، شماره اول، صص 127-154.
12. حیدری، سید عباس؛ سعیدی، نیما (1390). بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر رقایتپذیری صنعت فرش کشور، دوفصلنامه گلجام، شماره 19، صص 83-97.
13. دعایی، حبیب الله؛ یاقوتی، محمد رضا (1383). آثار پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی بر صادرات فرش دستباف کشور. بررسیهای بازرگانی، شماره 8، 4-13.
14. دعایی، حبیب اله؛ بی غم، زینب (1394). امکانسنجی پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس، مجله تحقیقات بازاریابی نوین، شماره اول، شماره پیاپی(16)، صص 1-20.
15. سعیدی، نیما (1389). بررسی تاثیر عضویت ایران به سازمان تجارت جهانی بر رقابت پذیری صنعت فرش کشور، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز.
16. صالح نیا، منیر (1389). جایگاه یابی استراتژیک و شناسایی منابع دستیابی به مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: جایگاه یابی استراتژیک نام های تجاری در بخش بانکداری دولتی)، دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی، تهران.
17. صالحی صدقیانی، پانته آ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل؛ داروئیان، سهیلا (1393). اثرات بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی هولدینگ اتکا. مطالعات کمی در مدیریت، سال پنجم، شماره اول، 195-224).
18. فرجی، مرتضی؛ شاکری سیاوشانی، آزاده (1391). بررسی عوامل موثر در توسعه صادرات فرش دستباف ایران (با رویکرد محیط کلان)، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 63، صص 193-220.
19. فرجی، مرتضی؛ مارالانی، مریم (1388). شناسایی ابزارهای ترفیعی و تبلیغی مناسب برای فرش دستباف ایران در بازار داخلی، فصلنامه گلجام، شماره 13، 87-106.
20. قزاآنی قمصری، ایمان؛ قدرتی، حسن؛ رضایی، حسین (1389). عوامل مؤثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات: مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان، فصلنامه تعاون، شماره 21، 49-61.
21. کاتلر، فیلیپ و کلر، کولین لین (1393). مدیریت بازاریابی. ترجمه امیرجعفری، مهدی. ناشر نص. تهران.
22. مزروعی نصرآبادی، اسماعیل؛ الفت، لعیا؛ امیری، مقصود؛ خاتمی فیروز آبادی، سید محمد علی (1393). شناسایی و دسته بندی توانمندسازهای عملکرد زنجیره تامین صنعت فرش دستباف ایران، دو فصلنامه گلجام، شماره 26، صص 61-88.
23. مهرانی، هرمز؛ سعیدنیا، حمیدرضا (1390). تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات، فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره 10، سال دوم، 35-53.
24. میرزاکریمی اصفهانی، نجمه؛ بصام، سید جلال الدین؛ پورنامی، جواد حسن (1393). عوامل موثر بر تنوع تولیدات فرش دستباف اصفهان، دو فصلنامه گلجام، شماره 26، صص 77-87.
25. نصیری اقدم، علی (1388). دلایل نوسانات صادرات فرش دستباف ایران چیست؟ راهبرد یاس، شماره 17، 188-215.
26. نیکو، کاملیا (1391). تحلیل وضعیت صادرات فرش دستباف ایران)ارزشی و وزنی) طی سال 1390 و مقایسه آن با مدت مشابه سال 1389، مرکز ملی فرش ایران.
27. وند شعاری، علی؛ نادعلیان، احمد؛ شیرازی، علی اصغر (1389). کاهش انحراف با نیازهای بازار جهانی فرش دستباف با تاکید بر فناوری اطلاعات. فصلنامه گلجام، شماره 17، 85-102.